Wtorek 6 Kwietnia 2021

NVIDIA Reflex skraca opóźnienia systemowe w grze "Overwatch" nawet o połowę, a wkrótce też w grach "Rust" i "Ghostrunner". Dodatkowe usprawnienia samej technologii ułatwiają analizę obciążeń i opóźnień podczas rozgrywki.

Gracze wyposażeni w karty graficzne GeForce mogą teraz korzystać z technologii NVIDIA Reflex w grze Overwatch – jej obsługa została dodana w najnowszej aktualizacji. Nowe, użyteczne usprawnienia samej technologii pomogą znacznie w analize obciążeń CPU / GPU oraz opóźnień w czasie rozgrywki dla danej gry.

Technologia NVIDIA Reflex zmniejsza opóźnienia systemowe, a tym samym skraca czas reakcji graczy, pozwalając im szybciej namierzać cele, szybciej reagować na otoczenie oraz zapewniając im większą precyzję celowania. Aby zyskać te usprawnienia, wystarczy włączyć funkcję NVIDIA Reflex w ustawieniach gry. 

 

 „NVIDIA Reflex to przełomowa technologia, która zmniejsza opóźnienia systemu nawet o połowę”. – John Lafleur, dyrektor ds. technicznych w grze Overwatch

 

Po kilku tygodniach testów, technologia NVIDIA Reflex jest od dziś dostępna w wersji gry Overwatch, pozwalając zmniejszyć opóźnienia systemowe nawet o 50% i znacznie zwiększyć responsywność podczas rozgrywki.

 

Poprawa czasu reakcji o ułamki sekund, jaką zapewnia technologia NVIDIA Reflex, może stanowić różnicę między cyfrowym życiem a śmiercią. Zmniejszając opóźnienia systemu w grze Overwatch, Reflex zapewnia graczom najlepsze wrażenia z gry, bez względu na wybranego bohatera, używaną umiejętność czy broń. 

 

Reflex pojawi się także w grach Ghostrunner i Rust.

Miło nam również donieść o dwóch nowych grach, które wkrótce otrzymają wsparcie dla technologii NVIDIA Reflex.

 “W grze Rust chodzi głównie o przetrwanie. Zmniejszenie opóźnień dzięki technologii Reflex pozwoli graczom zachować przewagę nad przeciwnikami. Wystarczy włączyć opcję Reflex w ustawieniach gry” - Helk, kierownik projektu, projektant i programista gry Rust.

 

Technologia NVIDIA Reflex teraz jeszcze atrakcyjniejsza

Inne usprawnienia w technologii NVIDIA Reflex obejmują:

  • Usprawnienie trybu "Boost", które może zmniejszyć opóźnienia w niektórych sytuacjach, gdy dochodzi do przeciążenia procesora centralnego.
  • Optymalizacja ta została wdrożona w grze Fortnite, gdzie redukcja opóźnień następuje w sytuacjach, w których dochodzi do przeciążenia procesora centralnego i wynosi nawet 15%. 
  • Valorant wprowadzi tę aktualizację w następnym patchu. Pierwsze testy wykazały poprawę responsywności o 10-15% w sytuacjach przeciążających procesor centralny. 
  • Premiera czterech nowych myszy kompatybilnych z analizatorem Reflex Latency Analyzer, w tym:
    • ASUS ROG KERIS WIRED
    • ASUS ROG KERIS WIRELESS
    • CORSAIR SABRE PRO CHAMPION SERIES
    • CORSAIR SABRE RGB PRO CHAMPION SERIES

 

  • Trzech producentów myszy udostępniło aktualizacje oprogramowania umożliwiające korzystanie z funkcji Reflex Latency Analyzer. Nowe oprogramowanie jest dostępne m.in. dla produktów:
    • AOPEN Fire Legend GM310
    • Acer Predator Cestus 350
    • Razer Deathadder v2 Pro

 

  • Firma Acer wprowadziła na rynek nowy monitor z funkcją Reflex Latency Analyzer – model Predator X25 360Hz. 
  • GeForce Experience została uzupełniona o kilka funkcji, o które prosili użytkownicy, w tym:
    • Możliwość rejestrowania wszystkich danych monitorowania wydajności do pliku CSV – w tym statystyk FPS i danych opóźnień zarejestrowanych przez narzędzie Reflex Latency Analyzer. 
    • Możliwość wybrania liczby próbek, które narzędzie Reflex Latency Analyzer będzie używać w obliczeniach uśredniających. 
    • Do rejestru opóźnień dodano informacje o obciążeniu karty graficznej, co pozwoli łatwo sprawdzić, w jakim stopniu dana gra obciąża procesor centralny, czy też kartę graficzną 

 

Więcej informacji można znaleźć w naszym artykule na stronie GeForce.com.

 

Powiązane materiały:

Artykuł na Geforce.com dotyczący usprawnień w technologii NVIDIA Reflex:

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/reflex-april-2021-games-mice-monitors-update

Artykuł na Geforce.com dotyczący wdrożenia technologii NVIDIA Reflex w grze Overwatch:

 https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/overwatch-reflex-out-now

Film dotyczący technologii Reflex w Overwatch w serwisie YouTube:

https://youtu.be/VsFhdr5jGEE

Wywiad z deweloperem gry Ghostrunner w serwisie YouTube:

https://www.youtube.com/watch?v=n9AKySplpis

 Lista gier obsługujących technologię Reflex:

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/technologies/reflex/supported-products/

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Ilustracje

Informacje o firmie

NVIDIA (NASDAQ: NVDA) to istniejący od 1993 roku lider w dziedzinie technologii obliczeniowych związanych z przetwarzaniem grafiki, oferujący rozwiązania dla szerokiego grona użytkowników – od graczy po naukowców, od konsumentów po przedsiębiorstwa. Więcej informacji na temat firmy i rozwiązań można znaleźć na stronach http://www.nvidia.pl/ i http://blogs.nvidia.com.