NVIDIA Reflex skraca opóźnienia systemowe w grze „Overwatch” nawet o połowę, a wkrótce też w grach "Rust” i „Ghostrunner”. Dodatkowe usprawnienia samej technologii ułatwiają analizę obciążeń i opóźnień podczas rozgrywki. Technologia NVIDIA Reflex zmniejsza opóźnienia systemowe, a tym samym skraca czas reakcji graczy, pozwalając im szybciej namierzać cele, szybciej reagować na otoczenie oraz zapewniając im większą precyzję celowania. Aby zyskać te usprawnienia, wystarczy włączyć funkcję NVIDIA Reflex w ustawieniach gry. "NVIDIA Reflex to przełomowa technologia, która zmniejsza opóźnienia systemu nawet o połowę". – John Lafleur, dyrektor ds. technicznych w grze Overwatch Po kilku tygodniach testów, technologia NVIDIA Reflex jest od dziś dostępna w wersji gry Overwatch, pozwalając zmniejszyć opóźnienia systemowe nawet o 50% i znacznie zwiększyć responsywność podczas rozgrywki. Poprawa czasu reakcji o ułamki sekund, jaką zapewnia technologia NVIDIA Reflex, może stanowić różnicę między cyfrowym życiem a śmiercią. Zmniejszając opóźnienia systemu w grze Overwatch, Reflex zapewnia graczom najlepsze wrażenia z gry, bez względu na wybranego bohatera, używaną umiejętność czy broń. Reflex pojawi się także w grach Ghostrunner i Rust. Miło nam również donieść o dwóch nowych grach, które wkrótce otrzymają wsparcie dla technologii NVIDIA Reflex. Jedną z nich jest popularny tytuł studia Facepunch – Rust Drugą jest gra akcji wymagająca refleksu godnego wojownika ninja – Ghostrunner – studia One More Level. “W grze Rust chodzi głównie o przetrwanie. Zmniejszenie opóźnień dzięki technologii Reflex pozwoli graczom zachować przewagę nad przeciwnikami. Wystarczy włączyć opcję Reflex w ustawieniach gry" - Helk, kierownik projektu, projektant i programista gry Rust. Technologia NVIDIA Reflex teraz jeszcze atrakcyjniejsza Inne usprawnienia w technologii NVIDIA Reflex obejmują: Usprawnienie trybu "Boost", które może zmniejszyć opóźnienia w niektórych sytuacjach, gdy dochodzi do przeciążenia procesora centralnego. Optymalizacja ta została wdrożona w grze Fortnite, gdzie redukcja opóźnień następuje w sytuacjach, w których dochodzi do przeciążenia procesora centralnego i wynosi nawet 15%. Valorant wprowadzi tę aktualizację w następnym patchu. Pierwsze testy wykazały poprawę responsywności o 10-15% w sytuacjach przeciążających procesor centralny. Premiera czterech nowych myszy kompatybilnych z analizatorem Reflex Latency Analyzer, w tym: ASUS ROG KERIS WIRED ASUS ROG KERIS WIRELESS CORSAIR SABRE PRO CHAMPION SERIES CORSAIR SABRE RGB PRO CHAMPION SERIES Trzech producentów myszy udostępniło aktualizacje oprogramowania umożliwiające korzystanie z funkcji Reflex Latency Analyzer. Nowe oprogramowanie jest dostępne m.in. dla produktów: AOPEN Fire Legend GM310 Acer Predator Cestus 350 Razer Deathadder v2 Pro Firma Acer wprowadziła na rynek nowy monitor z funkcją Reflex Latency Analyzer – model Predator X25 360Hz. GeForce Experience została uzupełniona o kilka funkcji, o które prosili użytkownicy, w tym: Możliwość rejestrowania wszystkich danych monitorowania wydajności do pliku CSV – w tym statystyk FPS i danych opóźnień zarejestrowanych przez narzędzie Reflex Latency Analyzer. Możliwość wybrania liczby próbek, które narzędzie Reflex Latency Analyzer będzie używać w obliczeniach uśredniających. Do rejestru opóźnień dodano informacje o obciążeniu karty graficznej, co pozwoli łatwo sprawdzić, w jakim stopniu dana gra obciąża procesor centralny, czy też kartę graficzną Więcej informacji można znaleźć w naszym artykule na stronie GeForce.com. Powiązane materiały: Artykuł na Geforce.com dotyczący usprawnień w technologii NVIDIA Reflex: https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/reflex-april-2021-games-mice-monitors-update Artykuł na Geforce.com dotyczący wdrożenia technologii NVIDIA Reflex w grze Overwatch: https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/overwatch-reflex-out-now Film dotyczący technologii Reflex w Overwatch w serwisie YouTube: https://youtu.be/VsFhdr5jGEE Wywiad z deweloperem gry Ghostrunner w serwisie YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=n9AKySplpis Lista gier obsługujących technologię Reflex: https://www.nvidia.com/en-us/geforce/technologies/reflex/supported-products/