Horizon Zero Dawn i Lemnis Gate już w grudniu dołączają do gier ze wsparciem DLSS, takich jak ICARUS i Diablo 2: Resurrected oraz Chorus.
Horizon Zero Dawn i Lemnis Gate już w grudniu dołączają do takich gier jak ICARUS i Diablo 2: Resurrected oraz Chorus, które korzystają z technologii DLSS – łącznie lista gier i aplikacji z DLSS już teraz liczy ponad 140 pozycji. Sony wypuściło również zwiastun technologiczny na PC i rekomendowane specyfikacje dla God of War.
Gracze korzystający z kart GeForce już dziś uzyskają do 50% wyższą wydajność w grze Horizon Zero Dawn.
Od dzisiaj Horizon Zero Dawn Complete Edition otrzymało poprawę wydajności poprzez łatkę, która dodaje obsługę NVIDIA DLSS. Dzięki temu jakość rozgrywki na kartach GeForce RTX 3060 i wyższych jest lepsza, a prędkość powyżej 60 FPS w rozdzielczości 4K zapewnia graczom najlepsze możliwe wrażenia.
Horizon Zero Dawn to nagradzana, trzecioosobowa gra akcji z elementami RPG, opracowana przez studio Guerrilla i wydana przez Sony Interactive Entertainment, która sprzedała się już w ponad 700 000 egzemplarzy wersji na PC.
Zwiastun nowych funkcji God of War na PC i zalecane specyfikacje.
Sony Interactive Entertainment i Santa Monica Studio zaprezentowały dziś nowy zwiastun z wymaganiami systemowymi dla gry God of War, który będzie korzystał z technologii DLSS i NVIDIA Reflex.
Inne gry wykorzystujące DLSS
Chorus, nowa przygodowa gra akcji sci-fi od Deep Silver, dostępna już teraz na PC, została wzbogacona o technologię NVIDIA DLSS i realistyczne odbicia oparte na ray tracingu, zapewniając graczom GeForce RTX najlepsze wrażenia. Wsparcie NVIDIA DLSS zwiększa wydajność gry nawet o 45%.
14 grudnia gra Lemnis Gate zostanie również poszerzona o wsparcie NVIDIA DLSS. Ta strategiczna gra FPS, w której walka toczy się w wielu turach w pętli czasowej, wymaga od graczy planowania kilku ruchów naprzód.
O DLSS
DLSS to przełomowa technika renderingu oparta na SI, zwiększająca wydajność graficzną dzięki wykorzystaniu dedykowanych procesorów SI rdzeni Tensor układów GPU GeForce RTX. DLSS korzysta z potęgi sieci neuronowej z zakresu głębokiego uczenia, aby zwiększyć częstotliwość generowania klatek jednocześnie zachowując wszystkie szczegóły grafiki i zapewniając jakość obrazu zbliżoną do rozdzielczości natywnej.
Powiązane linki:
Artykuł na GeForce.com o Horizon Zero Dawn i DLSS:
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/horizon-zero-dawn-adds-dlss-december-updates
Zwiastun God of War
https://www.youtube.com/watch?v=SRqYM-mmWPY
Artykuł na GeForce.com o rekomendowanych wymaganiach sprzętowych dla God of War z DLSS & Reflex na PC:
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/god-of-war-pc-trailer-system-requirements-dlss-reflex