Dzięki technice NVIDIA DLSS, gracze na całym świecie mogą cieszyć się niesamowitą wydajnością w swoich ulubionych tytułach (ponad 200 obsługiwanych gier i aplikacji), z zachowaniem wysokiej jakości wyświetlanego obrazu. Do listy wspieranych tytułów DLSS oraz RTX wkrótce dołączą również Loopmancer, Lord of the Rings: Gollum oraz Steelrising.
NVIDIA DLSS, przełomowa technika renderingu zwiększająca wydajność graficzną i jakość obrazu, wspiera już 200 gier i aplikacji. Już wkrótce do listy dołączy Loopmancer. Podczas wczorajszego eventu online Nacon Connect ogłoszono również wsparcie DLSS i ray tracingu w oczekiwanych tytułach: The Lord of the Rings: GollumTM oraz Steelrising.
DLSS napędzany przez SI
Nie ma wątpliwości, że algorytmy sztucznej inteligencji są jednym z najważniejszych trendów technologicznych obecnej dekady. NVIDIA DLSS jest jedyną taką techniką renderingu wspieraną przez SI. Dzięki temu zapewnia w wielu tytułach zapewnia nawet dwukrotny przyrost wydajności. NVIDIA DLSS jest także jedyną techniką, która korzysta z potęgi sieci neuronowej z zakresu głębokiego uczenia, aby zwiększyć częstotliwość generowania klatek przy zachowaniu pięknych, ostrych obrazów w grach. Skalowanie obrazów bez pomocy SI wprowadza artefakty (głównie w ruchu) oraz rozmyte tekstury, bardzo łatwo zauważyć w trakcie rozgrywki.
Technologia SI oraz efekty RTX zrewolucjonizowały zarówno proces tworzenia gier jak i rozgrywki. Na czele tej rewolucji jest NVIDIA RTX. Najbardziej zaawansowana i najszybsza platforma dla najnowszych aplikacji i gier.
The Lord of the Rings: Gollum™ premiera już we wrześniu ze wsparciem dla NVIDIA DLSS oraz ray tracingu
The Lord of the Rings: Gollum™ , jeden z najbardziej oczekiwanych tytułów oparty na książkach J.R.R. Tolkiena, zadebiutuje już we wrześniu i udostępni graczom posiadającym karty graficzne RTX pełną gamę efektów RTX oraz wsparcie dla NVIDIA DLSS. Nie przegapcie najnowszego trailera!
Steelrising zadebiutuje 8 września ze wsparciem dla NVIDIA DLSS i ray tracingu
Studio Spiders, które stworzyło popularny tytuł Greedfall już we wrześniu udostępni swoje najnowsze dzieło – Steelrising. Już w dniu premiery gra będzie wspierała RTX (odbicia), a świetną wydajność zapewni NVIDIA DLSS. Sprawdźcie najnowszy gameplay!
Loopmancer : premiera już 13 lipca z pełnym wsparciem dla NVIDIA DLSS oraz ray tracingu
Najnowsza produkcja studia eBrain – Loopmancer zadebiutuje już 13 lipca. W momencie premiery tytuł będzie posiadał pełne wsparcie dla NVIDIA DLSS oraz efektów RTX. Dzięki DLSS posiadacze kart graficznych RTX 3070 lub lepszych będą mogli cieszyć się rozgrywką przy ponad 60 kl/s w rozdzielczości 4K z maksymalnym poziomem detali i efektami RTX. Już teraz można się zapoznać z trailerem Loopmancer z efektami RTX.
Hell Pie, Lumote: The Mastermote Chronicles z efektami RTX
- Hell Pie dostanie wsparcie dla efektów RTX oraz NVIDIA DLSS, premiera przewidziana jest na 21 lipca.
- Lumote: The Mastermote Chronicles dostało wsparcie dla NVIDIA DLAA (cieniowane napędzane przez algorytmy SI).
Dodatkowe informacje
Artykuł nt tytułów 200 z DLSS, w tym The Lord of the Rings: Gollum oraz Steelrising:
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/july-2022-rtx-dlss-game-updates
Zwiastun The Lord of the Rings: Gollum z RTX: https://youtu.be/NJvUU2NK6KU
Zwiastun Steelrising: https://youtu.be/5eENFHCgKgw
Wideo nt NVIDIA DLSS: https://youtu.be/SBjL0M25t04
Pełna lista gier ze wsparciem dla NVIDIA DLSS: https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/nvidia-rtx-games-engines-apps/